Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

R^Pokud zůstanou označení původní, a přidají se navíc ta bruselskáí, nebude to problém jen pro ty, co mají potíže s vyměšováním a mozkovou kapacitou. Ale i pro ty, kteří nestudujístále nové a nové piktogramy, protože mají jinou práci. A navíc třeba takové blondýny jako já na to budou koukat jako blondýny, tedy slovy pana Kindla:-) jako vyložené tydýtky. Ale vsadila bych se, že v bruselštině přijde nějaký návod, který ani jedna z těchto skupin stejně nepobere:-). Díky za návod bEnzin.

0 0
možnosti
HS

A jak mi pomůže Verva? Je to benzín nebo nafta?

1 0
možnosti
MK

Zřejmě jezdíte na benzin. Verva je prémiová nafta. Dražší, kvalitnější. Dává vyšší výkon, takže nakonec i s touto dražší naftou můžete jezdit levnějí. Důležité však je, aby chutnala Vašemu autíčku.

0 0
možnosti
Foto

Pro lidi s malou kapiacitou paměti a prot ty co neudrží moč a stolici, zůstane původní označení, tak nevím, co je to za problém.

0 1
možnosti
PG

P10e60t38r 81G60r76u18b16e88r

14. 1. 2017 17:34

Problém je v tom, že takovéto kraviny jsou úplně k ničemu a jsou pouze vyhazováním peněz daňových poplatníků. Existuje snad nějaký volič, který si takové věci přeje?

1 0
možnosti
Foto

Hrdla palivovových nádrží benzinových aut jsou už po léta vybavována plastovým zúžením, do kterého se užší tankovací pistole s naftou nevejde a ta benzinová ano. Jenž neprůstřelné toto omezení není doslova. Silou to jde překonat, ale kdo to am bude rvát silou je vyloženej tydýt.

0 0
možnosti
Foto

A co naopak? Benzin do nafty?

1 0
možnosti
Foto

Je to trochu off topic, ale já, "za Husákovy hrůzovlády" přijel v Itálii s Wartburgem k pumpě a hned se ke mně hrnul pumpař.

Já mu naznačoval, ať počká, abych z kufru vozu vyndal M2T (znalci znají) a pumpař znalecky prohlásil (piš jak slyš): Si, si signore, una machina duo tempi, tre cylindre, DKW.

A já zíral jako puk, kam až sláva Wartburgů dosáhla.

0 0
možnosti
DR

Žiadna sláva Wartburgu ! Lebo to bol dar genose Hitlera súdruhovi Stalinovi po ll. svetovej vojne. Ale tovarišči nevedeli pochopiť , že prečo sa tam dáva olej do benzínu. Tak to nechali genosse Ulbrichtovi.

0 0
možnosti
Foto

Mně se to povedlo, narvat benzin do nafťáku. Ale asi jen 1/3 nádrže a jen Germán, tedy Němec mě poučil, že v D dávají benzin do nafty běžně kvůli startování.

Mám prý bez obav jet a ono ano. Nic se nestalo.

0 0
možnosti
JN

J33a16n 70N86o46v39á11k

14. 1. 2017 20:19

1/3 je už moc - u moderních commonrailů je to na zadření.

0 0
možnosti
Foto

Proč naftu označují písmenem B, když B celkem logicky evokuje slovo benzin, které se používá v mnoha jazycích?

10 0
možnosti
AS

Na "B" taky začíná označení běžného EU úředníka.

Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě, že? ;-)

5 0
možnosti
VK

No vidíte, a já jsem rád za jednotné označení, protože toho najedu po Evropě hodně, takže si ten svůj znak v paměti udržím a nebudu muset přemýšlet, které označení v cizině odpovídá českému ekvivalentu. A jak správně píšete, pro vás dušičkáře se nic nemění. Starý označení může být ponecháno.:-)

2 2
možnosti
Foto

To chce se vyznat a nemusím se nic pamatovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1725x
No tak určitěěěěě ...

Seznam rubrik